Ekornesskolen i ny klædedragt

Sendt den

I januar var oplæringsansvarlige fra 10 markeder samlet for at deltage i årets “Ekornes School Pool”.   
I januar var oplæringsansvarlige fra 10 markeder samlet for at deltage i årets “Ekornes School Pool”.    

På årsbasis står denne gruppe for oplæring af knap 2000 ansatte hos vores forhandlere, hvor fællesnævneren er at skabe gode ambassadører for Ekornes og selskabets møbler.    

Ny oplæringsprofil

Forud for mødet var der udformet en ny oplæringsprofil for Ekornesskolen. Den nye skoleprofil skal nu lanceres inden for alle markeder og sørge for en solid oplæring af de folk, der sælger vores møbler.

De oplæringsansvarlige fik også selv en grundig gennemgang ved besøg hos flere af Ekornes’ leverandører. Både produktion af læder og tekstil samt vedligeholdelse og plejeprodukter til møbler stod på programmet.  

-         For os, der driver Ekornesskolen, var disse virksomhedsbesøg særdeles nyttige og gav os en grundigere forståelse af og indsigt i produkterne. Vi ser frem til at videreformidle denne information til alle dem, som dagligt får spørgsmål om for eksempel valg af betræk og hvordan folk skal behandle møbler, siger Ole Bjørn Roald, som er ansvarlig for Ekornesskolen i Norge.

- Besøget i Italien gjorde særligt stort indtryk, da vi gik og kiggede ind i produktmontrerne hos disse producenter. Logoet for den ene kvalitetsproducent efter den anden var udstillet: Masserati, Ferrari, Gucci, Boeing… og midt imellem dem var det der så: Stressless-logoet.